Метод
проектів у контексті сучасної освіти
В процесі «навчання - навчання» відбувається постійна
взаємодія вчителя і учнів. Вчення, що має яскраво виражену особистісну
забарвлення, кожним з учнів здійснюється по-різному: один не може продемонструвати
засвоєння знань, інший на основі раніше отриманого досвіду, навпаки, показує
феноменальні здібності, а третій засвоїв певний спосіб відносин до предмета і
наполегливо «не хоче» вчитися. Не можна заперечувати і особистісне сприйняття
(або не сприйняття) вчителя учнем і навпаки, що також, безперечно, впливає на прогрес у
навчанні.
Особистісний характер носить і навчання. Передаючи навчальну ін-формацію, вчитель вносить у зміст предмета і своє емоційне і ціннісне забарвлення. Незалежно від бажання вчителя у процесі передачі знань беруть участь і його переконання, пріоритети, мотивації, життєві концепції.
Учитель постає всезнаючим оракулом, що обгрунтовує істини, а от процес пізнання і відкриття цих істин часто залишається за рамками навчання. Ось тут-то і виникає проблема необхідності розвитку творчого мислення учнів і як обов'язкова умова реалізації цього на практиці - усунення домінуючої ролі педагога в процесі набуття знань і досвіду.
Введення в педагогічні технології елементів дослідницької діяльності учнів дозволяє педагогу не тільки і не стільки навчати, скільки допомагати школяреві вчитися, направляти його пізнавальну діяльність. Одним з найбільш розповсюджених видів дослідницької праці школярів в процесі навчання сьогодні є метод проектів.
Особистісний характер носить і навчання. Передаючи навчальну ін-формацію, вчитель вносить у зміст предмета і своє емоційне і ціннісне забарвлення. Незалежно від бажання вчителя у процесі передачі знань беруть участь і його переконання, пріоритети, мотивації, життєві концепції.
Учитель постає всезнаючим оракулом, що обгрунтовує істини, а от процес пізнання і відкриття цих істин часто залишається за рамками навчання. Ось тут-то і виникає проблема необхідності розвитку творчого мислення учнів і як обов'язкова умова реалізації цього на практиці - усунення домінуючої ролі педагога в процесі набуття знань і досвіду.
Введення в педагогічні технології елементів дослідницької діяльності учнів дозволяє педагогу не тільки і не стільки навчати, скільки допомагати школяреві вчитися, направляти його пізнавальну діяльність. Одним з найбільш розповсюджених видів дослідницької праці школярів в процесі навчання сьогодні є метод проектів.
Best Ways to Get From The Shops at 777 Casino Center
ОтветитьУдалитьFind the cheapest way 김천 출장마사지 to 동두천 출장샵 get from The Shops 전라북도 출장안마 at 777 Casino Center 사천 출장안마 Drive (West Memphis) 춘천 출장안마 with MapYR